orange is the new green

Hei! I dag sluttet jeg tidlig på skolen og har bare sittet i min lille hule og sett serie og spist mat haha. I kveld skal jeg på håndballtrening, med Utleira, faktisk, før jeg skal grille med jentene. For de som har lest bloggen lenge så vet dere at jeg har vært en trofast Heimdal-spiller i tolv år! Jeg har alltid sagt at jeg heller slutter på håndball enn å bytte lag, men så kommer vi til det punktet at Heimdal først mister en del spillere så laget blir halvert og deretter mister treneren. Det siste året har vi vært akkurat nok til et lag, og vi klarte oss utrolig bra i forhold til at vi ikke hadde noen innbyttere. Så samtidig som de andre lagene hadde dobbel rekke, spilte våre spillere hele kampen uten pause. Men nå gikk det ikke lenger, så 18-laget vårt har gått i oppløsning, noe som egentlig er skikkelig trist. Så mange herlige jenter har gått på laget, og blant dem alle bestevennene mine, og vi har hatt et utrolig bra mijø og masse morsomme stunder, samt de emosjonelle stundene med blod, svette og tårer. Men så har det jo seg slik at, selv om Heimdal j18 ikke lenger er et lag, er jeg definitivt ikke er klar for å gi opp håndball enda. Derfor valgte jeg, Johanna og Hanna å takke ja til tilbudet vi fikk fra Utleira, og har fått en kontrakt vi må signere. Så ikke bli overrasket hvis du ser oss i oransj drakt fremover (noe som blir fantastisk fint med tanke på håret mitt da hehe..) Grunnen til at jeg forteller dere det, er fordi det var en del av dere som hadde sett det på Facebook og ville høre hvorfor jeg har byttet. So now you know ♥ Sikkert bare en 10 % som bryr seg, meen likevel haha.

Hva skal dere bruke fredagskvelden på?

16 kommentarer
    1. Åå så kult, jeg spiller fotball på utleira og kunne ikke tenkt meg noe annet! Lykke til, blir artig å se deg i ny hallen:)

    2. Skjønna at det er trist ja.. men kjekt med litt nytt kanskje! Nytt lag, nye treninga og øvelsa, medspillera og ja – masse positivt og 😀

    3. Får dere betalt for å spille i den nye klubben, liksom siden du kalte det et tilbud og at dere må skrive under kontrakt? Kan du fortelle mer om den kontrakten? Må dere spille minimum antall år ogsånn? Osv

    4. Fine bilder 🙂 Håper du hadde en fin kveld 🙂
      Jo eg hadde faktisk en jentekveld med mamma 🙂 Skulle egentlig være med typen men han var dårlig så det ble jentekveld med mamma 🙂 Koselig det 🙂

    5. Spørsmål til ukens sprøsmål: Hvorfor chiller du og gjengen din alltid i tights? Hvorfor ikke joggebukse liksom?

    6. Elsker at du blogger om håndball, gjør det oftere!! Kan du fortelle litt om “tilbudet” dere fikk, altså får dere lønn osv siden det er snakk om kontrakt?

    7. Spilt hånbdall siden jeg var liten og vært på mange mange cuper, men er det et lag jeg aldri har hørt om så er det utleira, haha men lykke til håper du trives <3 håndball er kjempe morsomt, og er heller ikke klar til å gi slipp

    8. Credz!! ville heller aldri bytta handballlag, men vi er så mange ennå på laget, så det skjer nok ikke, ikke ennå hvertfall. Det er jo sykt mange som sikkert snart slutter siden vi nå skal begynne på førsteåret, sånn at det blir kjipt, men sånn er det, desverre. Er skada atm slik at neste år er jeg klar for å spille igjen, men handball er så gøy at slikt kan man ikke slutte med ??? :)))
      Har du mange venner som ikke ønsker å være med på bloggen?

    9. elsker håndball og spiller håndball selv også, så jeg syntes d alltid er interessant å høre når du snakker om håndball hehehh..har foressten spilt mot deg to ganger før også!!

    10. Jeg gikk nylig over til et annet lag av samme grunn som mathilde. Nå vet jeg ikke om det forgikk helt likt som for henne,men vi måtte også undertegne en kontrakt, selv om det ikke var noe lønn inn i bildet. Jeg kommer også fra trondheim, og jeg tror ikke det er så veldig vanlig å lønne spillerne i j18-serien. Man må iallefall uansett skrive under kontrakt, mye fordi kretsen trenger din bekreftelse på at du fakttisk har byttet lag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg