Første sommermåned!

Hei igjen! Nå var det plutselig mandag og jeg startet uka med en velfortjent 5/6 i den muntlige vippeprøven min i markedsføring (hehe skrytskryt sorry). Det var ikke det som fristet mest å gjøre da jeg kom hjem fra hyttetur og fest på søndagen, så jeg fortjener litt creds synes jeg haha. På lørdagen dro jeg og en kompis på roadtrip til Inderøya for å bo i ei hytte med noen venner, og dra på Vømmøl-festival. Det ble kanskje ikke en suksess for min del, men starten på kvelden var veldig artig, også ble det noen morsomme historier og fortelle dagen etter. Som for eksempel at jeg våknet midt på natten med en svart katt i sengen, og morgenen etter hadde jeg kloremerker både her og der haha.

//reklame

For å snakke om noe helt annet, så er det 1.juni i dag, og første sommermåned! Wii jeg og jentene holder på og styrer litt med sydenturen i sommer, den kommer bare nærmere og nærmere og jeg gleder meg såånn. I anledning sommer har jeg fått æren av å prøve ut sommerens Nivea Lip Butter smak, i kokos ♥ Kom i sommerstemning, løp og kjøp den på H&M-butikkene i sommer!

Hvordan har helga deres vært?

15 kommentarer

Siste innlegg