Movements

Hello hello i dag er jeg i et rart humør haha. Jeg sitter å hører på rar musikk som jeg liker, men som jeg ikke helt skjønner. Jeg har stilt inn hjernen min helt i feriemodus, nå som jeg er ferdig med eksamen, så får jeg beskjed av min beloved teacher at jeg vipper mellom 4 og 5 i et fag, så jeg må ta en muntlig prøve ♥ på mandagen ♥ 30 sider ♥ markedsføring ♥ Så her sitter jeg og hører på rar musikk og har nettopp lest gjennom de 30 sidene, og hvis det gikk an å bli høy, sånn drugs-høy av å lese, så hadde jeg vært det nå. Disse sangene spilles høyt i ørene mine at the moment

Her kommer det noen klassiske kjennetegn som minner meg på at det lever en liten rosablogger inni meg #jordbær #skjokolade #mac #finflaske

Og her kommer det noe som beviser at det bor noe ukjent og merkelig inni meg også. Den sola jeg brukte fem minutter på å tegne, ser ut som er dratt rett ut av en tegning fra 1999. Er faktisk mye vanskeligere enn det ser ut som.

Men ja sånn går pugginga mi, går for det meste i kunst, som dere ser. Hvis noen har noen kule sangtips så er jeg åpen for det meste!

Ha en fin kveld!

15 kommentarer

Siste innlegg