Opp i skriftlig eksamen

I dag var den nervepirrende dagen som alle gruer seg til, nemlig opptrekk til eksamen. Alle vet jo at vi kommer opp i noe (bortsett fra vg1 da, hvor jeg likevel var så uheldig å komme opp), men spørsmålet er i hva og når (og HVORFOR – men det er en sak mellom høyere makter). Eksamen gir oss rike, bortskjemte, norske barn en påminnelse om hvor urettferdig verden er. For det er så sykt at vi kan komme opp i yndlingsfaget vårt og få 6, og vi kan komme opp i det værste faget vi kan tenke oss, og få 2+. Men det at det er helt tilfeldig gjør det liksom rettferdig.

Jeg kom opp i skriftlig økonomi. Skriflig hadde jeg mest håpet på, og økonomi hadde jeg minst håpet på av de skriftlige fagene, men jaja life is good. En av mine kjæreste venner, Loui kom opp i matte S1, så jeg får ikke klage. Dessuten kom jeg opp sammen med fem av bestevennene mine, så alt er bare fryd og gammen her vi sitter på et av 3T’s kontorer og prøver å forstå den økonomiske tankegangen, som ser ut til å mangle hos meg da 🙂 Her er meg i dag, stæsjet opp skikkelig for opptrekk som dere ser.

hair everywhere, må klippes snart!!

Tshirt fra Brands350, bukse fra Carlings, cardigan fra Marlene Birger

Hvordan var deres opptrekksdag? :/

18 kommentarer

Siste innlegg