Konfirmasjonsbilder

Hei og god fredag alle sammen! Jeg tenkte å vise dere noen bilder fra konfirmasjonen til Pernille forrige søndag. Det var en kristelig (kirkelig??) konfirmasjon som naturligvis startet i kirka, så fortsatte selskapet på Harmonien, som er et veldig fint bygg i byen. Konfirmasjoner er så fine med taler og videoer og slektninger. – Og ikke minst god mat og kasse kaker hehe. Vi spiste laks til forrett, indrefilet til hovedrett og créme brûlée (jeg måtte søke opp for å få de apostrofene riktig) til dessert. Namnamm. Såå her er noen av de mange bildene jeg tok.

Mamma, Pernille og pappa

Elise og Pernille

En fin anledning til å vise dere den fine yndlingsringen min som jeg fikk i bursdagsgave av jentene ♥ Looove it

Happy family i bunad ♥

Hva synes dere om bildene?

8 kommentarer
    1. Hvilken farge bruker du og Pernille på brynene? Har oransje hår selv så jeg synes det er litt vanskelig og finne riktig farge…
      Har du og pernille tykt eller tunt hår?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg