Totally Spies

Hei dere! Hvordan gåår det?? I går var det Heimdalfest med med temaet superheroes vs supervillains, og da var jeg selvfølgelig min helt, Sam, i Totally Spies hehe. Det ble Totally Spies med en liten vri ettersom vi kjørte byen rundt etter en rød drakt uten hell. Så da ble det Totally Nyg da, med Ida som Clover i blå drakt, meg som Sam i grønn og Johanna som Alex i gul. Det ble en utrolig morsom kveld hvertfall. I morrest var det ikke like morsomt å våkne opp til gym i første timen hahah shit lærer aldri.. Jaja det ble en kort skoledag med jordbær og is til lunsj.

Etter skolen dro jeg på butikken for å kjøpe litt medisin, altså smash ♥ ♥ ♥ Så lagde jeg meg ostesmørbrød og la meg inntulla i en dyne i sofaen og startet på en tilfeldig episode av White Collar. Herlighet så lykkelig jeg var da, er forsåvidt like lykkelig fortsatt haha. I kveld kommer jentene på sleepover hihi, det må være noe av det beste jeg vet. Skal huske å ta noen bilder til dere!

Hva synes dere om kostymet? Hahah..

26 kommentarer

Siste innlegg