back in buizniz

Halleluja! Nå går Macen’s sykefravær endelig mot slutten, og når jeg forstår meg på alt det nye av oppdateringer og redigeringsprogram som er programert så blir det så gæælii tid for bra blogging igjen. Det har ikke skjedd så sykt mye de siste dagene, jeg har funnet tiiiidenes morsomste app som heter Dubsmash, jeg har fått en 6- på tysk muntligprøve, treneren på håndballaget mitt har slutta og as we speak så er pappa ute å kjører på jakt etter en guttegjeng som bestemte seg for å hoppe på panseret på bila mi og lage tidenes bulk. Men bortsett fra det liksom så er livet ganske normalt. I morgen er det fredag og helg, noe som blir veldig deilig etter en uke med fire dager med prøver. Livet på studiespess er ikke barebare det heller. Her var antrekket mitt på tirsdag:

Genser fra H&M, bukse fra Bikbok, klokke fra DW og sko fra New Balance

Hva synes dere?

13 kommentarer

Siste innlegg