meg sånn ca i dag

Hei og happy sunday ♥ Akkurat nå sitter jeg i pysjamas med mattebøkene foran meg og kombinerer pugging og blogging, mens Anna lager mat. Skal snart kjøre med jentene til byen for å se vår egen Maja debutere for Byåsen Elite (!!!) I går var jeg på kino med noen venner og så Insurgent, altså oppfølgeren til min favorittfilm Divergent. Kanskje noen av dere så det på mystorien min haha. Det er hvertfall utroolig mange som har lagt meg til på snapchat og det er bare morsomt! Etter kinoen dro jeg og Kat hjem til meg og spiste taco, før Thea og Martine + boyfriend dro til en kompis med noen flere venner og slappet av hele kvelden.

Så HER er da meg IDAG woho jeg ser nesten ut som jeg er dratt rett ut av tjueelleve hehehah.. Neida bildene er, som dere sikkert forstår, dratt rett ut av 2011.

 you so pretty it hurts jes, love the nude lips, the fake tan and the gorgeous thing you do with your face

 bffffs da <33 ilu og slikt

Hva synes dere om dagens antrekk?

18 kommentarer

Siste innlegg