tilbake til ungdomskolen

Hei dere! Nå er det litt for lenge siden jeg har gitt fra meg en lyd på bloggen. Dere skjønner at macen har vært bortreist denne uka, så da har liksom hele bloggeren i meg forsvunnet med den. Den står på et kontor og blir oppdatert og kopiert og dehydrert og alt som er haha. Neida den er i gode hender og jeg håper å få den tilbake i morgen. Akkurat nå blogger jeg derfor på den ikke så veldig samarbeidsvillige pcen som bare står alene i stua. Det som er så supert er at jeg har tuuuuusenvis av bilder på den. – Fra 2009 og oppover til 2012.. Derfor får dere nøye dere med noen eldgamle bilder fra storhetstiden vår. Eller faktisk så har vi en enda større tid, som vi bare kaller “tia”, dere kan bare ikke se for dere, fjortiss får en helt ny betydning hahah.. Men det er en annen histore.


Hvis dere vil jeg skal blogge mer før macen kommer tilbake, har jeg bare gamle bilder å by på, men jeg kan jo kjøre noen gamle outfits og litt sånt for moro skyld. Hva synes dere om det? 🙂

GOD HELG ♥

16 kommentarer

Siste innlegg