en glad påskekylling

Hei! I dag har vært en litt annerledes dag enn de andre påskedagene mine. I dag har jeg faktisk jogget meg en tur og spist en frukt, og etter mine pinefulle fem kilometer sovnet og ble liggende i to timer. Haha neida de var faktisk ikke så pinefulle, jeg sprang så fort som aldri før, hadde sikkert masse overskudd. Før jeg sovnet rakk jeg å dusje og ta en avslappende tur i badstua, så det var utrolig herlig.

me all dressed up for joggetur

.. and me all dressed of for badstua

Og nå sitter jeg som støpt foran AppleTV’en og ser ferdig siste sesong av Suits, etter det aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt, so let the last two episodes go slow.

Det blir for det meste bilder og litt uniteressant fakta om min feriehverdag på bloggen for tiden, men jeg er tydeligvis ikke i det kreative hjørnet akkurat nå. Så om dere kan komme med noen forslag til hva jeg burde blogge om, eller si hva dere synes om hverdagsinnleggene, så hadde jeg blitt en glad påskekylling (haha ble litt mye det kanskje).. 🙂 Uansett ha en finfin kveld!

12 kommentarer
    1. Jeg syntes det er veldig koselig å høre om dine dager på hytta… det ser kjempefint ut!
      Selvironien din liker jeg også 🙂 🙂 haha

    2. Liker hverdags innleggene dine veldig godt jeg! Du har så mye humor at det blir gøy å lese uansett, haha. Ha en fiiin ferie videre, søteste<3

    3. Syns det e veldig greit at du skriv hverdagsinnlegg, spesielt no som du e på hytta di. Virke utrolig fint der, så e alltid like morsomt å se bildene du legger ut fra hytta 😀 Enda flere bilder osv derfra gjør iværfall ikke meg nokka

    4. Du kan blogge om hva du har tenkt til å utdanne deg til, hvor osv. eller komme med hvilke treningsrutiner du har og slikt 🙂

    5. Ha en ukens spørsmål om ferien😋 har et par spørsmål angående turen!
      Var ikke tvillingene med på turen?
      Har alle med seg kjærestene sine?
      Har dere nok sengeplasser til alle?
      Blir det ikke fullt med så mange?

    6. La merke til at du ser Suits på Apple TV, så går ut fra at du ser på Netflix, hvor det bare er tre sesonger. Men det finnes en fjerde sesong, så hvis du vil se den kan du laste ned f.eks. Popcorn Time så finner du den der 🙂
      Liker bloggen din veldig godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg