Hyttelivet i Åre

Hei! I dag våknet jeg av vekkerklokka til katy, hun skulle nemlig ta toget hjem for å ta turen videre til hytta si, så da ble det jo privatsjåføren (altså meg) sin jobb å føre henne trygt til toget. Da jeg våknet igjen noen timer senere trodde jeg alt bare var en drøm, men så innså jeg at jeg lå alene i sengen 🙁

I dag sto vi på ski til vi ble lei, spiste god lunsj i bakken og nøt det fine været. Likevel er det alltid så forbanna godt å komme hjem og hoppe ut av astronaut-skoene. Best feeling ever.

Så nå koser vi oss bare på hytta med kortspill og påskegodt, det er jo det påska handler om, er dere ikke enig? Gleder meg til pappas biff i kveld, den er rett og slett ubeskrivelig god! Vi blogges ♥ ♥ ♥

mamma og mia ♥

Ha en fin kveld!

4 kommentarer
    1. Hejsan Hejsan 🙂
      Härligt med påsk i Åre 😀 och ni verkar ju dessutom ha fint väder vilket inte är helt fel heller 😉
      Jag har följt din blogg ganska länge och vet ju att ni är en hel del i Åre haha, ja och att ni har en stuga där 😉 men jag tänkte ändå tipsa om restaurang Buustamon om ni inte vart där och skulle vilja gå ut å äta?! 🙂 Det finnns ju verkligen många bra restauranger i Åre men det är Buustamon är lite speciell då den inte ligger inne i själva byn utan man får åka bandvagn dit (vet inte vad det heter på norska) 🙂
      Ja, jag tänkte bara säga det haha 🙂 ha en fortsatt härlig påsk!! 🙂
      Kram

    2. Så trivelig det så ut 🙂 hvor kjøpte dere Mia? Rasen er jo ganske sjelden i Norge så vidt jeg har hørt. Nydelig hund <3 og ikke minst virker du bare helt herlig! Kos dere masse videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg