pakke rydde blogge

Hei! I dag sluttet vi tidlig, så jeg, Kat og Nora kjørte oss en tur til byen. Der ble det litt shopping og en del frozen yoghurt. I år som i fjor lager vi jentene påskeegg til gutta i gjengen. For min del står jeg uten type denne gangen haha, men ingen skal få ta fra meg gleden av å lage påskeegg. Så jeg og kat lager til hverandre, og det er mye rart som lurer seg i disse eggene altså. I helga drar Nyg & Nyb til Åre, og det skal bli såå herlig. Det var ikke alle som kunne være med, men vi drar 14 gutter og jenter, og bor på hytta mi fra fredag og utover til tirsdag. Så nå holder jeg på å pakke, rydder rommet og blogger samtidig. Lager spotify-lister, hører på partymusikk og girer meg opp som bare det.

Husker dere da vi lagde påskeegg i fjor? Shit enn at det har gått et år!

Og dagens innkjøp ble en dongeribukse, en kosedress (eller noe som lignet mer på stilongs, men var sykt comfy og perfekt til hyttetur) og en genser, alt fra Bikbok.

Noen har spurt meg om kule sangtips for tiden, og her er mine topp fem at the moment

Kygo – Stole the Show

Justin Bieber – Where Are Ü Now

Major Lazer, Mø, Dj Snake – Lean On

Rihanna – FourFiveSeconds

Mr. Probz – Nothing Really Matters

Dere kan sjekke ut lista mi, ROΛDTRIP med blant annet de sangene over

  og slik ser jeg ut når jeg pakker, rydder, blogger og har fest samtidig.

Har dere noen tips til kule sanger jeg burde legge til, noen som passer til en roadtrip til Åre foreksempel? ♥ ♥ ♥

10 kommentarer
    1. enig med helene, siste bilde så ut som pernille…men herlighet er du heldig som har ALT! hytter, bil, masse penger, osv….skulle ønske jeg kunne gjort hva jeg ville istedenfor å dra på jobb for å tjene det lille jeg får! som da går til de lille (men store) regninger jeg har. kunne ikke penger bare såes og gro??? og ikke snakk om skole! vet du at du har det godt? 🙂 🙂 🙂 😛 hehe kødda. men serr. det ser jo ut som du lever et PERFEKT liv! har du aldri dager der du drar hjem etter skole å bare er sååååå oppgitt? eller er virkelig livet så snill med deg?

    2. Like that (feat skate) – Jack & Jack
      Get you alone (featuring Jeremih) – Maejor
      King – years & years
      Kos deg masse i påskeferien!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg