kort Oslo visitt

Hei! Da er jeg hjemme igjen etter en kort Oslo-weekend. Kom fram i går ettermiddag, og dro rett på konsert til frøken T.G.I.F. Det var skikkelig braa, fikk jo sekser av VG og greier. Så nå føler jeg jo seff at jeg og Katy er bffs, får jo alltid sånn forhold til kjendisene etter man har pustet i samme rom som dem. I morrest var det tidlig oppe igjen for å spise frokost og komme seg avgårde tilbake til Trondheim for å spille håndballkamp. Jeg har skikkelig søndagsfølelse  og helga kjennes så lang ut, men derfor blir det ekstra godt å ha skikkelig lørdagskveld med jentene, god mat og godteri ♥

Spiser som regel på Upper Crust når jeg er på flyplassen, men de var tomme for glutenfritt brød, så da ble det mat på Seafood Bar istede. Nydelig rekesandwich da!

Standard starbucksbilde fra 2007, men det var godt med kaffe.

Blir alltid en haug med dritdårlige bilder fra konserter hahha, tar meg ikke tida til å rigge opp med kamera og greier liksom, så ja dette var vel ca det beste jeg fikk til.

Hva synes dere om bildene? ♥

9 kommentarer
    1. Veldig bra bilder! Var mange noen på bildet som var mer opptatt av å få filmen på mobben enn å se det live ja x)));3

    2. Høres ut som du har hatt en herlig helg så langt! 😀 Viktig å være tilstedet på konsert og ikke bare gjennom kamera. Det er ganske mange som glemmer det. De står helt stille og stødig med mobiltelefonen sin og filmer hele konserten enn å oppleve den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg