Jon Blund stakk innom

Hei! I dag var det såå tungt å stå opp, og jeg gjorde det værste man kan finne på tidlig om morgenen. Etter jeg hadde stått opp, spist frokost og skulle kle på meg, så la jeg meg tilbake i senga, hahah idiot…. Jeg klarte bare ikke å motstå det. Så jeg slukna i fem minutter og våknet av at jeg drømte at jeg forsov meg, helt fucked up.

Etter skolen dro jeg, Johanna og Anna hjem til meg og sovnet (??) Ja egentlig. Pappa kom hjem til dette synet, og tok et bilde seff haha.

Vi lagde oss god mat og så på tven i en halvtime, før hele gjengen slukna en etter en, og ble liggende i drømmeland i to timer. Vet ikke om det kan telles som en powernap.

Ellers så har jeg fri på onsdagen, så jeg liker å tenke at det er fredag i morgen og ny helg rett rundt hjørnet. Forresten så jobber jeg med ny header altså, er kanskje litt ferdig med jula by now. Bare sånn at dere ikke tror jeg er helt blind haha. Nå stikker jeg på trening. Ha en fin kveld!

8 kommentarer

Siste innlegg