grattis damer!

Gratulerer med dagen alle damer, i dag er det jo kvinnedagen – og vi kan alle unne oss et kakestykke (eller to). Dagen min startet brått da jeg våknet av meg selv halv åtte og trodde jeg hadde forsovet meg. Jeg skulle ikke noe spesielt egentlig, bortsett fra å se en kamp klokka ti. Siden det har jeg kjørt byen rundt og sett håndballkamper med noen jenter (og speidet etter kjekke spillere) neida hehe. Jeg har forresten kamp snart selv. Men nå sitter jeg i koseklær med tacorester, cola og frustrerte fruer på tven – standard søndag.

På fredag kjøpte jeg meg headset fra Beats by Dr.Dre, og jeg elsker dem. De er så kule og smarte, også er de wireless da, altså uten ledning. Jeg kjøpte dem på Elkjøp til 3090 ,-

Hvordan har deres 8.mars vært?

11 kommentarer
    1. Har slappet av og kost meg i dag! Jeg har skrevet et innlegg som heter “Hvorfor du har noe å lære av Fotballfrue”. Hadde satt pris på om du/dere hadde lest innlegget og evt. delt det videre 🙂 .

    2. Du minnet meg jeg hadde også trådløse hodetelefoner, en Philips SHB7000. De har bare et par ulemper, er batteriet raskt utarmet og når det er bare et lite varme, få deg til å svette i ørene og blader drypper nedover ansiktet hans. Den gode tingen er at du ser veldig vakker i bildene med hodetelefoner. Link. Disse kan være mer komfortabel?

    3. Beklager hvis jeg er plager deg. Jeg glemte å legge en annen dårlig erfaring med disse hodetelefonene, kraftfull miljø støy isolasjon, kan utgjøre en stor risiko, mens du går nedover gaten eller i hans hjem. “One Lama – Audio Aware”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg