yesterdays look

Hei! I går kveld var jeg som sagt “ut” med jentene, noe som egentlig får det til å høres ut som vi festet natta lang ute på byen, noe vi ikke gjorde. Først hadde vi bestilt bord til åtte på Nyfiken på Solsiden, en utrolig herlig italiensk restaurant, som ingen av oss hadde vært på (ikke så rart med tanke på at 90 % av gangene vi er i byen ender vi opp på Graffi), og deretter dro halvparten av oss på kino og så den berømte fifty shades (som jeg heller ikke skal uttale meg så mye om) (men den var bra da, litt shady, på kanten, kan man trygt si, men bra) ups jeg uttalte meg visst likevel, klarer ikke holde kjeft haha.. Uansett her var kveldens look.

Bukse fra Topshop, veske fra Marc by Marc Jacobs, sko fra New Balance (junkyard HER), cardigan fra Marlene Birger, topp fra Gina Tricot

Hva synes dere?

12 kommentarer

Siste innlegg