Min spennende helg

Hei! Da er det mars måned, som vil si våår – som vil si snart sommer! Jeg har hatt en helt fantastisk februar da, med sweet 18, 3T-jubileum, heimdalfest, sydentur og LAPPEN ♥ I helga har jeg ikke gjort veldig mye spennende, men på lørdag jogget jeg meg en tur og hadde en liten bryst-økt med Anna på 3T, så dro jeg og Katrine på sykebesøk til Magnus (typen til Hanna) som har operert i ryggen. Etter en stund kom også Tobias (typen til Thea) med burger til oss på sykehuset haha. Lørdagskvelden besto for det meste av roadtripping ’round the city til langt på natt med et par Redbull i systemet.

I går spilte jeg håndballkamp, og ble nok en gang nocka i trynet av en albue eller skulder, noe hardt hvertfall. Så jeg blødde neseblod hele kvelden haha, deilig. Skulle egentlig legge til en nydelig selfie av meg etter kampen i kollasjen over, meen jeg sparer dere for det synet. Også måtte jeg bare legge til et bilde av kjolen med GULL OG HVITE striper, som er så sykt omdiskutert akkurat nå. Plis si at noen flere ser gull og hvit?? 🙂

Vi blogges! ♥

20 kommentarer

Siste innlegg