JEG HAR LAPPEN

Æææh for en lykke! Jeg kan ikke beskrive hvordan det føltes å bestå, jeezes hvem hadde trodd det daa. Jeg våknet opp klokka seks i morrest og spiste varme rundstykker med gomme og så Sex and the City, bare for å prøve slappe av. Jeg var faktisk unaturlig avslappet fra før av. Så kom kjørelæreren min og hentet meg klokka sju og vi kjørte en times tid før sensoren kom :(( Da kom nervene ass, men det gikk jo veldig greit da. Det tok ca 45 minutter og jeg kjørte rundt Malvik, Ranheim og Tyholt.

Så i dag har jeg ikke gjort annet enn å kjøre bil da, miin egen lille, fine bil ♥ Jeg kjørte Hanna til tannlegen, kjørte hjem Maja, Nora, Katrine og Anna fra skolen, kjørte Pernille til kirka (av alle ting), hentet Johanna til typen, og kjørte til Tillertorget for meg selv og shoppet litt haha. Jeg føler meg fri som fuglen!! 

Er den ikke fiiin?

33 kommentarer

Siste innlegg