besøk av en venn

Hola! Jeg lever fortsatt det søte liv med sol, sommer og margaritas her nede i Spania. Dagene er ganske like; herlig frokost med masse frisk frukt og godsaker, ligge ved bassenget med musikk på ørene og en god bok, lunsj på en av restaurantene i gata og mere soling helt til vi blir brent og går opp på rommet og ordner oss til middag.

Har ikke postet noen bilder på bloggen av meg selv siden jeg kom hit haha (utrolig nok), og det første jeg har å by på ble tatt på et random toalett, very classy.

går ikke på noe diett når jeg er på ferie altså, her er det all in or nothing

Louise my dear friend er også på gc med familien, bare noen minutter unna med taxi. Så i går kveld fikk vi besøk på hotellet, og vi spiste nydelig biff hele gjengen. Senere ble det noen fargerike drinks på meg og loui da hehe.

7 kommentarer
    1. Hei Mathilde 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg