Finally arrived

Hei folkens! Skulle til å si at det var godt å se dere igjen haha, jeg føler energien deres helt hit altså!;p Det er så fint her, helt fantastisk. Hotellet er så stort og behagelig, også er det en utrolig søt promenade rett nedenfor med overraskende mye bra shopping og restauranter. Vi kom jo i går, så i dag er den første hele dagen, og enda har vi sett masse fint allerede. Det er stor sol og 25 grader her nede! Bildene under tok jeg i går, men var så utslitt at jeg slukna før de rakk å komme noen plass.

Bildet over er utsikten fra hotelrommet til meg og Pernille. Under ser dere noen bilder av rommet innvendig.

Så fint og rent design og deilig med så stort og fint bad. Haha masse komplimenter nå, men jeg mener det! Er i lykkeruus

Bilder fra dagen kommer senere! Vi blogges!

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg