iskrem feri fest og syden

Heii! ENDELIG er det vinterferie, jeezes det er herlig. Jeg sluttet halv tolv i dag etter tyskprøve som gikk bra til tross for at det er fredag 13. Etter skolen har jeg bare pakket og spist iskrem, koser meg skikkelig altså. Jeg drar jo til Gran Canaria i natt, så må pakke ferdig alt nå. I kveld skal jeg nemlig på ball, eller det er heimdalfest da, for vgs elevene. Blir vel funny, og blir vel fantastisk å våkne i natt/morgen tidlig. Vurderer å bare være oppe og party hard hele natta, haha kan henne det blir en stk. angrende passasjer på flyet da. Overskrifta er da forresten knyttet til hvordan livet mitt står til at the moment.

på tide å koste støv av disse gutta ↑ klar for å bli grilla

Vi blogges forhåpentligvis fra gc! HA EN FANTASTISK FERIE ♥ Åh som jeg gleder meg til å spise meg kvalm på tax-free godter hæhæ

16 kommentarer

Siste innlegg