love these lashes

Sponset behandling

Er det en ting jeg helst vil unngå en tidlig mandags morgen, så er det å begynne å styre med maskara og sminke generelt. Likevel så føler jeg meg mye mere komfortabel når jeg ikke kommer på skolen med et ansikt som ser ut som det er plukket rett ut av en Ringenes Herre film. Derfor har jeg, som mange andre falt for vippeextensions. Da er det bare å stå opp og se så godt som ferdigsminket ut uten å ha gjort noe som helst. Jeg satte på et nytt sett med vipper for noen uker siden hos Glimt, og de har holdt utrolig bra! Jeg satte de på før jeg dro til syden, og jeg tenker å bestille time for nytt sett i uka her.

Glimt holder til i Innherredsveien 2A, like ved Solsiden i Trondheim. Dere kan gå inn på facebooksiden deres her, eller bestille time på 73 01 1362

Da jeg var der sist fikk jeg med meg et sett med øyenskygger fra Nova Lash, som ikke skader vippene. Jeg har alle tre fargene på bildene.

 Hva synes dere?

3 kommentarer
    1. Så fine vippene dine er! Jeg har også tatt vippeextensions, men føler at øynene blir litt “tunge”, men dine så veldigveldig naturlige og fine ut. Gjør du noe spesielt utenom å børste de? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg