ny favorittights

God kveld! Nok en travel uke går meg hus forbi, og jeg henger bare såvidt med. Kan nesten ikke vente til vinterferie og varmere strøk, herreguud skal bli godt! I går hadde jeg, Anna og Johanna sleepover igjen og “øvde” til økonomiprøve. Det var koselig da ♥ 

Nå tenkte jeg å vise dere min nye favorittights, (hater sånne ord, tre like bokstaver etter hverandre, samme med fotbaLLLag.) Jeg blir forvirret. Men uuansett da. Jeg har alltid elsket 2XU fordi de sitter som slangeskinn på kroppen. Nå har det seg slik at 2XU tightsen har blitt et symbol på norske tenåringsjenter, og det hadde vært fint med noe nytt kanskje. Fikk en tights fra 3T-shop som sitter minst like godt! Den er fra Skins, HER jeg har den i small.

// reklame
Noen som har prøvd den? Hva synes dere?

26 kommentarer

Siste innlegg