Verdens beste bursdag!

Herligheet for en fantastisk bursdag jeg hadde i går! Den kunne ikke blitt et hakk bedre engang, rett og slett perfekt. 3T hadde 30-årsjubileum i går, så det ble to fluer i en smekk med 18 årsfeiring i tillegg. Og jeg fikk feiret den med mine beste venner og familie. Det var helt sjuki, jeg fikk bursdagsgave fra Truls Svendsen oog danset på scenen med Vinni hahaha omg. Det ble en laang natt med mye festing og artigheter. Jeg kan gå gjennom hele dagen med dere haha:

Den startet tidlig med gaver på senga. For en liten stund siden fikk jeg en Mini Countryman av mamma og pappa (!!), og det var jo liksom 18-årsgaven. I tillegg fikk jeg en miniutgave av den i går da hihi. Så fikk jeg en nydelig veske av mine kjære onkler i Oslo, tusentaakk! Jeg sto opp og spiste oreokake og så film hele morgenen.

Når klokka ble halv tre ble jeg og Johanna kjørt til Clarion for å sjekke inn på en suite for dagen. Og jeg hadde iingen anelse om at jentene var der fra før av! Ble så sykt overrasket og glad, herlighet. Så der ble det masse kake og gaver, før vi startet med å ordne oss for kvelden med masse  musikk og stemning.

Vi startet jo klokka tre, og jubileumet startet ikke før sju, så da ble det tid for roomservice først!



Det skjedde en litt syk ting i tillegg til alt det andre syke haha. Etter showet var ferdig i ca tolv tiden dro vi jentene tilbake på suiten og hadde nach der. Og når det ble senere begynte folk å dra hjem. Så jeg, Louise og Maja bestemte oss for å ta nachspielet videre til badekaret. Der lå vi helt avslappet med musikk og champagne, helt til vi hørte masse dunking på døra. Vi tenkte at noen hadde gått seg vill så det var såvidt vi giddet å åpne. Men så hoppet Maja ut og åpnet, og det viste seg at brannalarmen hadde gått hahah, så folk stormet inn på badet vårt og begynte å kle på oss, og vi sprang ut i bare morgenkåpe. Måtte stå ut i snøstorm, med alle hotellets gjester, i bare føtter og morgenkåpe splitter naken under. Hahahah når vi våknet i morrest føltes alt bare som en fjern drøm, trodde jeg var med i Hangover 4 eller noe.

Må bare si tusentakk til nyg og mamma og pappa, og alle andre som gjorde dagen perfekt ♥ ♥ ♥

33 kommentarer

Siste innlegg