månedens spørsmål

Når blir du 18 ? 

7. februar, altså i dag wii

Kan du lage flere videoer?

Jeg elsker å lage videoblogger, men det tar jo litt tid da. Jeg rekker jo å lage en del innlegg på den tiden jeg bruker på en video. Men gjerne kom med forslag til hva jeg kan videoblogge om. Vet ikke om dere liker de meg-og-jentene-på-tur-videobloggene eller de når jeg sitter og snakker bullshit for meg selv haha.

Kan du fortsette å legge ut sunne oppskrifter?

Ja 🙂

Hvor på Gran Canaria skal du i vinterferien?

Mas Palomas Meloneras, ååh gleder meg

Hva drikker du på fest?

Perfekt å svare på det i dag da ;p neida haha. Det er litt forskjellig, går kanskje mest i vin og kalinka

får du lov av foreldrene dine å drikke alkohol?

Ja, blir ikke oppfordret til det men altså. For å være helt på kanten ærlig, så ser jeg litt på det som øvelseskjøring. Hadde vi bare kjørt opp på 18årsdagen uten noe øvelseskjøring hadde vi jo endt opp i grøfta med en gang, på samme måte som alkohol. Trenger litt øvelsesdrikking ;p (med kvalifisert lærer seff)

Har du et godt forhold til foreldrene dine?

Ja 

Hvor er joggedressen fra?

Run&Relax fra 3T-shop HER

Hvilke jente og guttenavn liker du best?

 Oi vanskelig, nei shit det aner jeg ikke..

Hvilken sminke bruker du til hverdags?

Hmm når jeg sminker meg på skolen bruker jeg vel concealer fra Bobbi Brown, pudderfondation fra Bare Minerals, sjokoladepudderet fra TooFaced, maskara og bryntegner fra litt forskjellig.

Har du og nyg alltid gått i samme klasse? Går hele nyg i samme klasse nå?

8 av oss har gått i samme klasse i 10 år. 9 av oss går i samme klasse nå, 2 går idrett på samme skole og 2 går på annen skole. 

skal du til syden med venner i sommer?

Ja jeez gleder meg, skal til en plass i Hellas da hehe

Har du tatt botox i leppa?

Nei

hvor får man tak i kakemiksen?

Jeg kjøpte den på Meny

Drikker du te?? Har du en favoritt?

Tja gjør det en gang i blant, men tar liksom det vi har hjemme. En som er sykt god er strawberry-cupcakes smak fra Lipton

lager du headerene dine selv?

Nei desverre, sånt er jeg skikkelig dårlig på

hvor lenge har du spilt håndball?

Det blir vel 12 år tenker jeg, startet i 1.klasse og har gått siden

dette er to år gammelt

Er det fortsatt bestemoren din som baker brød til deg? I så fall, har du mulighet til å legge ut oppskriften?

Ja herlighet det er på tide å få den oppskrifta ut på bloggen. Jeg har aldri prøvd å bake det selv, har jo en luksusbestemor som kommer med ferskt brød med en gang jeg er tom. Men jeg skal prøve det, og legge det ut når den tid kommer!

Favoritt frokost?

Hmm kan vise dere litt bedre senere, men enten cottage cheese med frukt og havregryn, eller en sånn “flakes and berries” frokostblanding, eller havregrøt med bær.


Hvilke fag har du på videregående nå, og hvordan er de?

Nå har jeg markedsføring, økonomi og rettslære som valgfag, ellers har jeg norsk, historie og gym. Neste år bytter jeg ut økonomi med politikk og rettigheter troor jeg. Jeg liker ikke økonomi særlig godt, det er liksom et ekstra mattefag i mine øyne. Markedsføring er også en utfordring fordi det er så myye stoff. Rettslære synes jeg er veldig interessant og det er vel favorittfaget mitt nå.

Hva er planene dine for etter videregående?

Ikke spør meg om det da :/ Har ikke peiling..

Hvor ser du deg selv om 10 år? 😀

Standup komiker og breakdancer på heltid, neida i kassa på BK, neida aner virkelig ikke.

Når ble gjengen din en gjeng? Liksom på VGS eller US?

Både og, tok med gjengen fra us til vgs og utvida litt der da haha

spiller alle i vennegjengen håndball?

Alle har spilt håndball, og det var en tid da alle spilte på Heimdal, men nå spiller ikke alle nei ♥


Når starter du på skolen?

08.00 hver dag

Har du noen tips til å få finere mage og bli mer fornøyd med kroppen sin?

Få orden på kostholdet først. Det er lite vits i å trene litt her og der og spise bare dritmat. Jeg har hørt at kostholdet gir 70% av resultatet, og treningen gir 20%, så det er noe å tenke på.

Hvor liker du helst å spise i Trondheim?

Graffi, Sebastian og Una Pizzeria er sånne koselige plasser jeg kunne tilbringt en lørdagskveld på. Lunsjplasser jeg liker er Sabrura, Bari og Kvikk bar.

Hva er din favoritthelgekos?

Hmm mye forskjellig godt da, men smågodt slår som regel ikke feil. Hvis du tenker på et sunnere alternativ, så er jo frukt og smeltet, sjokolade en sikker vinner.

Har du et godt forhold til lillesøsteren din?

Ja bff’s <3<3<33


Hva er det beste til du kan få til middag en ukedag?

Laks, potet, agurksalat og kesam ♥ kylling, ris og salat ♥ wok med kylling eller svinekjøtt ♥ og kyllingburger med masse nam

Jobber du med skolearbeid i helgene?

Hm heh nei, helg er hellig for meg ass.

Hva er ditt beste mellommåltid tips?

Cottage cheese med (hva enn du liker), eple/banan kanel og rosiner. Denne er en favoritt:


Syns du d er dyrt å spise sunt?

Njæ joda jeg skjønner hva du mener. Heldigvis er det mamma og pappa som handler, jeg skriver bare liste over hva jeg trenger. Men det er klart at en pose smågodt er mye billigere enn en fruktsalat på en lørdagskveld, kan lett bli en enkel utvei.

synes du Parajumperen er varmere enn peak jakken?

Jaa en helt annen verden, fryser ikke i pj’en nei

Hva bruker du å rense huden med?

En serie fra Shiseido ↓


Snuser du? Ser sånn ut i første bildet…trodde du var ‘alt for helsa’ jente? Ellllller tar jeg helt feil?

“Alt for helsa jente” er vel liitt å ta i, men nei jeg snuser ikke

Hvor pleier du å handle klær mest, dyre butikker slik som høyer, eller butikker som hm, bikbok osv?

Hmm handler nok mest på bikbok, zara osv

Har du noen gang trynt på mopeden eller krasjet?

Neii faktisk ikke

Bor du langt unna skolen?:)

Tar fem til sju minutter å kjøre, så er ikke så veldig langt unna nei

Hvor ofte trener du i uka?

Har håndballtrening mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Kamper som regel på lørdag og søndag, så prøver jeg å presse inn noen timer på 3T i løpet av uka.

hvortid begynte dere å spille håndball med klister?

16 år tror jeg

Hvis du skal beskrive vennegjengen din med tre ord, hva ville det blitt?

Livsglad, lojal og jævlig morsom


 


Det var alt for denne gang, legg igjen en kommentar hvis det er noe du vil ha svar på neste gang, så skal jeg prøve så godt jeg kan å svare på det!

 

24 kommentarer

Siste innlegg