dagens gjøremål

Hei! Åh er så herlig å våkne opp av seg selv på en lørdag med sola skinnende inn gjennom vinduet. I går kveld var jeg hos Trine med en hel gjeng fine folk, vi spiste taco/sushi/vårruller og lo av senkveld og andre standarde tv-program som går på en fredagskveld. I dag har jeg et gjøremål jeg må fullføre, og det er å vaske sminkekostene mine! Jeg gjør det altfor sjeldent, og det er egentlig veldig disgusting. Så det er et forslag til dere også. Dere vil bli overrasket over hvor mye dritt som kommer ut, gjerne farget som rød lava, æsj.

Nå har jeg oppmøte til kamp om en time, så jeg skal spise frokosten min og se litt suits før jeg drar. Frokosten så jo bare deelicious ut, eller hva? Ristet brød med peanutsmør, syltetøy og sjokolade philadelphia med banan, haha jummy.

Hva er deres planer for dagen?

6 kommentarer
    1. JEG SPSITE OGSÅ SJOKOLADEPHILADELPHIA MED BANAN PÅ SKIVE!!!
      Hahah, sorry for capslock, ble bare litt hyped hahaha:) Kos deg:)

    2. Vasket kostene mine for noen dager siden, OG ÆSJ!!! Blir like kvalm hver gang hehe :(( håper du har hatt en fin dag da 🙂 hvordan gikk kampen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg