dagens antrekk

Hei dere! Nå er det faktisk såå lenge siden jeg har hatt outfit på bloggen. Før var det liksom det det handlet om, en ny outfit hver dag og det var alt en blogg trengte. Kanskje jeg må bli litt flinkere da. Problemet er bare at jeg ikke kler meg så sykt fashionista i hverdagene. Dere ser jo stilen under, er ikke akkurat noe Anette Haga dere ser vandrende rundt i Trondheims gater, men jajja det er veldig komfortabelt og veldig meg.

Skulle egentlig publisere dette innlegget mye tidligere, men som vanlig fikk jeg det ubertravelt og måtte skynde meg på håndballtrening før jeg rakk å gjøre så mye mer. I morgen er det fredag og helg og det gler vi oss alle til eller hvaaa? Det finnes ikke noe annet alternativ enn JA til det spørsmålet der. Vi blogges i morgen ppl! ♥

Fikk saiko rødt hår i dette lyset haha, bildene er faktisk ikke redigert i det hele tatt

Både bukse (i strl. M) og genser (i strl. S) fra Junkyard

Hva synes dere?

5 kommentarer

Siste innlegg