Null hull

Heisann god fredag! I går kveld skulle jo jeg og Johanna på 3T, noe som ble bare stress ettersom vi var hjemme alene begge to og ingen kunne kjøre oss. Vi tar aldri buss, men okei vi tenkte å gi det en sjans likevel. Så når vi kom til bussholdeplassen sto det at det ikke gikk flere busser, wtf klokka var bare sju. (U) heldigvis sto det to taxier rett vedsiden av. Vi så det som et tegn fra gud, og tok dermed taxi til trening. Et av våre ikke så stolte øyeblikk, må jeg innrømme. Ble enige om at vi herved hadde nådd bunnen.

I morrest gikk jeg (U) heldigvis 😉 glipp av to timer gym, fordi jeg skulle til tannlegen. Jeg hadde selv bestilt time fordi jeg var sikker på at jeg hadde minst fire hull. Når jeg fikk høre at jeg hadde null hull ble jeg faktisk litt skuffa, hadde gledet meg til å borre haha #weird. Ble en kort skoledag på meg da, så kom jeg hjem og lagde meg fredagslunsj med minipizza av polarbrød og milkshake med 1 frosset banan, 1 halv liten styrkmelk, litt skummet melk, 1 bit mørk sjokolade hakket.

I kveld skal jeg på kino med noen jenter og se the imitation game, noen som har sett den?

8 kommentarer

Siste innlegg