redbull rehab

Hallo i luken, da er det en stund siden sist gitt. Jeg har vært så opptatt med skole, håndball og kjøretimer at bloggen desverre har blir rangert noen hakk lenger ned på prioriteringslista. Men nå er det helg og jeg har hvertfall litt mere tid. Siden sist har jeg hatt to kjøretimer, forbikjøring og glattkjøring (som var veldig morsomt forresten). I går spilte jeg kamp for 2.div, som vi tapte og i dag for j18 mot Sverresborg som vi vant ♥ ♥ ♥ Så da ble det seierspizza fra Peppes når jeg kom hjem, namm

Haha har ingen bilder å blogge så jeg tar med dette, det er litt digg da. Har kommet masse nye RedBull-smaker som vi kjøpte når vi var i Sverige, måtte prøve alle. Anbefaler blåbær og lime, tommel opp. Elsker redbull, føler jeg blir superwoman med vinger når jeg drikker det.

Ellers så holder jeg på å redigere en liten desember-video til dere da. Blir ikke store greiene, men men.

Hvordan går det med dere? Flere som har det litt travelt etter jula?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg