Tilbakeblikk 2014 del 3

SEPTEMBER

Startet med en fortreffelig tapaskveld med mine kjære haha ♥

De siste byturene i lette sommerklær

VIP kveld på 3t-shop, med masse tilbud som jeg og jentene tok nytte av + enda mere tapas

Tok klassebilde, gikk rundt og så ut som et troll hele dagen hehe

Jeg ble for første gang satt i ordentlig arbeid for penger, og jobber enda. Tror fortsatt at jeg jobber på OD-dagen eller noe frivillig arbeid, så blir like sjokka hver gang jeg ser jeg har fått penger på konto haha

Spiste på en veldig fin thai-restaurant i byen med noen av jentene, Benja Siam

OKTOBER

Jeg ryddet rommet! Haha det får faktisk et eget punkt i årskavalden ettersom det skjer så sjeldent


I høstferien dro vi til Åre ♥ ♥ ♥ Fylte hytta med masse happy girls, godis, kjærleik og latter

NOVEMBER

Skjedde ikke så mye spennende denne måneden, men Halloween var nok et av høydepunktene

Jeg var saiko hekta på Homeland, så en sesong (på 12 timer) på ei helg, jeez

Heimdalparty kom og ble feiret på Karma haha

Jeg dro til Ålesund med håndballaget ei helg, og kom hjem med 4/4 poeng + en tredoblet underleppe etter et kraftig slag i bakken

DESEMBER

Wiii endelig kom den, hadde hatt julestemning i en måned før desember kom! Startet måneden med pepperkakebaking hos grandma’

Kat flyttet inn i ny leilighet og jentene stilte opp med malekoster gira på å bosette seg

Mere pepperkakebaking ♥

Adressavisa kom for å intervjue oss om tsunamien, siden det var 10 år siden.

Julebord og morsom kveld ute hahaha ♥

Jeg feiret jul på Røros med hele familyn på mamma sin side, er såå stemning

Jeg blogget jo disse bildene nettopp, men på en annen side så var det jo i fjor hehe. Nyttårsaften, et av årets høydepunkter!

Da har dere fått et glimt tilbake på hele 2014, og jeg blir så glad av å se tilbake på bildene og menneskene. Håper og ber om at 2015 blir like fint som fjoråret og gjerne enda bedre om det i det hele tatt er mulig! Håper dere har hatt et fint år også ♥ Jeg har filmet en del i desember, så vurderer å lage en liten film til dere, hvis det er ønskelig. Har tydeligvis fått sansen for litt videoblogging igjen hihi.

Hva synes dere?

28 kommentarer

Siste innlegg