gratis graut

Heii! I dag var det nissedag på skolen, som vil si at alle kler seg ut som nisser og får gratis julegrøt haha. Det er jo skikkelig koselig da ♥ I tillegg er det jo så nære juleferie nå at det er lite å gjøre i timene, så det blir bare kos der å. I rettslæretimen satt alle og spiste grøt, inkludert læreren, mens vi hadde den samme diskusjonen som vi har hver dag; om hasj bør bli lovlig eller ikke. I tysk lagde vi julekort og stekte vaffler. Jeg tåler jo ikke det så læreren hadde kjøpt inn glutenfri kjeks og brownies tihi ♥

Hva synes dere om dagens look da?

12 kommentarer
    1. Haha, synes faktisk du var superpen på de bildene <3 liker looken 😀
      Bare sånn av ren nysgjerrighet, er du for eller i mot at hasj skal bli lovlig ? ;P haha, skjønner at du ikke sier noe på det her på bloggen, da blir det nok rabalder,men bare lurer 😛

    2. heihei! jeg har begynt å sett på white collar men det er bare til sesong 3 på netflix. så jeg lurer på om du vet om en bra side jeg kan se det på? har mac btw. også hvordan kan man skaffe seg amerikansk netflix på mac? elsker bloggen<333

    3. Herlig! Og du er virkelig heldig som har så snille lærere som kjøper inn glutenfritt til deg! Når jeg gikk på ungdomsskolen ble boksen med pepperkaker som regel plassert på min pult, og de kunne jeg jo ikke spise 😉 Haha, bærer fortsatt nag til den læreren der altså! Men nå er jeg klar over at du ikke går på ungdomsskolen også da!
      Håper du har en kjempe fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg