en overraskelse

Hei dere! I dag var jeg en tur i byen for å handle litt julegaver, så nå er tre julegaver (+en til meg selv) krysset av på lista. Det er så koselig i byen på denne tiden av året, med julepynt hengende over gågaten så langt du kan se. På vei hjem kjøpte jeg og Anna oss en pakke brente mandler fra en snill mann på gaten, nam nam. Nå har jeg tenkt meg en tur til tvillingene for å ha en morsom kveld med dem, loverboysa og katy.

I morgen kommer en overraskelse til dere, woho – stay tuned og sånt

Hva gjør dere i kveld?

5 kommentarer
    1. Hei Mathilde 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg