min karriere som…

… modell (dette ble tatt i forrige uke da, meg uten sminke og filter)

… fashionista – mamma, pappa prøvde dere å konvertere meg til Mor Theresa på denne tiden?!?

… rytter (var egentlig livredd hester, så hva som skjuler seg bak det nervøse smilet kan dere bare tenke dere)

… musiker – om det er meg eller Whitney Houston på bildet, er vanskelig å si, tipper publikum ikke engang hørte forskjell

… Seiler – Vind i håret, salvann i øynene, barn hengende over gelenderet kvalme som skumnisser, hva kan man si <3 hjerte

… Fotballstjerne – jeg kunne sikkert blitt god ass

… Eli Hagen – et av mine stolte øyeblikk, som dere ser

… Jeger – neida vi fant denne tassen kavende i havet, så jeg drepte han ikke altså

… Makeupartist – sminkevideo på denne tiden hadde vært morsomt å sett

… Snowboardgangster – jeg følte meg kanskje kulere enn jeg så ut..

… Fjortiss fra helvet (ingen kommentar)

… Michael Jackson  – neida det er egentlig Pernille, hun begynte å grine når jeg tegnet henne om til MJ

Haha hva synes dere? Hvilkern karriere kledde meg best?

25 kommentarer

Siste innlegg