pepperkakebaking

Hei! I morrest våknet jeg klokka ti i tipp topp form og spiste restene av nattens grandiosa til frokost. Så ordnet jeg meg og dro til byen med Katrine, Louise, Trine, Thea og Martine. Vi sullet litt rundt i butikker og spiste lunsj på Hjørnet på Britannia. Jeg kjøpte meg en herlig ullgenser, kan vise dere den senere! Slik ser jeg ut i dag. Har midtskill fordi jeg ikke fikk den bort i morrest, hadde jo musefletter på karneval i går. Men jeg likte det litt da, kanskje jeg skal ha det oftere hmm..

Klokka tre kom mami og hentet meg og vi kjørte til mimmi og beste for å bake pepperkaker ♥ ♥ ♥ Herlighet, jeg har glemt hvor godt pepperkakedeig er! Fikk hvertfall utrolig julestemning av pepperkakebaking og P7 Julekanalen på radioen. – De spiller julemusikk fra nå og gjennom hele desember. Etterpå spiste vi risengrynsgrøt til middag, aah nam. Nå måå det være flere enn meg som har julestemning vel??

Ups smekken nesten åpen (!!) sikkert ingen som la merke til det før jeg sa det haha

Hva har dere gjort i dag?

7 kommentarer
    1. Høres koselig ut. Har skikkelig julestemning. Haha, den røde sofaen gjør det bare mer julete ;P Ha en fin lørdagskveld 🙂 og nei, la ikke merke til buksesmekken før du sa det 😀 <3

    2. har du en bra oppskrift på glutenfrie peppekaker som du kan dele?
      hadde satt veldig stor pris på det 🙂

    3. Kunne du ha skrevet litt om treningen din? tror du aldri har skrevet en onkli oversikt over hva du trener osv? 😀 trenger virkelig motivasjon til å begynne:D

    4. Hvordan pepperkakedeig bruker du som det ikke det mel i? Hvor kjøper man det?
      Har fått cøliaki nå nylig og kan ikke tenke meg en jul uten pepperkaker!
      Er ikke så flink på å se kommentarer så hadde vært fint om du hadde skrevet det i slutten eller starten av et innlegg, sikkert mange andre som lurer på det også – digger deg såå mye!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg