Glade farger

Åh var bra hæærlig når klokka slo fem på halv fire i dag og jeg innså at jeg hadde overlevd nok en åttetimers skoledag og at det var ikke bare helg, men langhelg ♥ Nå sitter jeg nydusjet etter håndballtrening og ser Norge-Danmark på tv2. Selv om jeg er usedvanlig glad akkurat nå, går bildene i svart-hvitt og ser usedvanlig triste ut egentlig hahah.. Men jeg hadde det travelt i morrest og tok på meg det første jeg fant, noe som var en grønn singlett, så ja bildene ble vel finere i svart-hvitt. I kveld skal jeg bare ta det rolig med Homeland, så blogges vi på black friday i morgen.



Ha en fin kveld!

5 kommentarer
    1. Du er verden best jenta å jeg elsker deg : ) ha en fin kveld videre : ) jeg elsker deg mathilde <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg