Hello

Heii og god onsdag! Har igjen vært opptatt med fremføringer og prøver, men nå er helvetes-uka over og jeg har fri på fredagen, så det vil si helg i morgen! Har ikke noen spesielle planer for helga annet enn karneval på fredagen (hvis jeg finner kostymet mitt som jeg igjen har klart å rote bort, så det ser dårlig ut) og pepperkakebaking med grandma ♥ ♥

Jeg rakk forresten ikke å svare dere på hvordan filmen var i forrige uke, når jeg så den siste Hunger Games filmen. Den var hvertfall veldig bra, jeg synes kaaanskje de to første var litt bedre, men det er bare fordi jeg elsker når de er innpå arenaen. Uansett så er det en film man må ha sett, hvis man har sett de første hvertfall. Ellers så har jeg ikke så mye mere å si, men det kommer et innlegg litt senere med oppskrift på noe nammis ♥ Bildene under var antrekket på mandagen, som jeg ikke rakk å poste.

Skjorte fra Vero Moda, bukse fra Pieces, cardigan fra Massimo Dutti, sko fra Nike

10 kommentarer
    1. Hei! Headeren din kunne vært bedre. For å fange nye og gamle leseres interesse, bør du vurdere et annet bilde. Det ser litt uproft ut. Legger spesielt merke til hvordan reimen på veska ligger, måten du sitter med bena på, hvordan klærne legger seg i folder og mange elementer som gir en rotete bakgrunn. For at bloggen skal se ordentlig ut, vil jeg råde deg til å bruke et mer gjennomført bilde.
      Synes ellers at bloggen er fin, og at du er en utrolig pen jente.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg