med livet i behold

Hei dere! Etter jeg dro på kino på fredagen glemte jeg helt å si at jeg skulle tilbringe helga i Ålesund med håndballaget. Vi dro tidlig på lørdagsmorgenen og kom hjem i går kveld. Noen av dere så sikkert at jeg la ut bilde fra hotellet i Ålesund på instagram, vi lå forresten på Rica Parken Hotel. Jeg har hvertfall hatt en utrolig morsom helg med håndballjentene. Laget vårt er ekstremt redusert akkurat nå så vi dro ni spillere, altså nok til to innbyttere, noe som er liite. Den første kampen var mot Midtsund og den andre var mot Aksla, og vi vant begge! I den første kampen fikk vi en ryggskade som endte med ambulanse og sykehus, men det gikk heldigvis bra. I den andre kampen hadde vi dermed bare en innbytter, og etterhvert ble jeg dælja i bakken med trynet først hahaha, men fortsatte å spille med kul i panna og noe som så ut som en mislykket botox-operasjon. Så vi overlevde helga med to skader og to seire, og dro dermed hjem med 4/4 poeng, happyyy!

Hahah fylte bare halve leppa med botox, tar resten neste uke → → →

Hvordan har helga deres vært?

11 kommentarer
    1. Gratis med kampen da ; ) var i oslo å nå er hjemme å tenker på deg : ) håper du få deg en fin kveld videre : ) elsker bloggen din : )

    2. Så fint innlegg!! Blir alltid så glad når du har kommet med et nytt innlegg:)) hvor ofte har dere håndballtreninger?

    3. ville bare si hvor godt det er å lese bloggen din! du er så rå, inspirerer meg når det kommer til det meste. og du er ginger akkurat som meg haha. så flink, pen, presterer alltid bra! lurte på om du kunne med noen personlige innlegg en gang? for eksempel om en opplevelse eller hendelse om hvorfor du er som du er og ja. eller dine tanker og meninger om f eks kroppspress, jentedrama eller noen funfacts? i hvert fall ,stå på mathilde! du e nydelig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg