grønn og glad

Hei! Nå er jeg så sliten og trøtt, har vært på regional landslagssamling fra elleve til fire i dag. Var jo like greit å slippe en åttetimers skoledag da hehe. Hadde sen kamp i går også, mot Byåsen, noe som endte i stygge tall for den grønne siden haha. Støtter likevel fargen min og befinner meg nå i en grønn joggedress fra Cubus ♥ Bildene er gamle da, en usminket mathild i grønn joggedress er kanskje ikke like delikat, derfor er det fint å ha arkivet fullt av bilder jeg bare kan velge mellom.

Hadde jeg kunne bestemt helt selv nå, hadde jeg nok slengt meg i sofaen med en kakao og noe annet godt og sett (!sesong 3! av) Homeland, men neiida jeg har en stor gymprøve i morgen, så kvelden tilbringes hjemme hos katy med gymboka trøkt langt oppi trynet 🙂 Gleder meg til helg kjenner jeg!

Flere som gleder seg til helg??

13 kommentarer

Siste innlegg