En liten forklaring

Hei! Long time no see. Har vært to sene kvelder med trening og skole, så da blir bloggen litt reservert. Jeg har fått en del tilbakemeldinger på ukeplanen min, og jeg føler jeg må forklare meg litt bedre. De måltidene som er satt opp på den planen, er ikke de eneste måltidene mine på en dag, men de bestemte måltidene mine, som frokost og middag. Når jeg kommer hjem fra skolen kan jeg godt lage meg en havregrøt eller ta en brødskive før middagen. Det samme gjelder når jeg kommer hjem fra trening om kvelden, så spiser jeg selvfølgelig noe før jeg legger meg. Disse små måltidene tok jeg ikke med, fordi jeg spiser ikke noe fast. Dere må ikke tro jeg overlever dagen på to knekkebrød, en fiskemiddag og en smoothie haha.. Jeg må vel lage en plan med absolutt alle måltidene mine en gang. Det var også noen som lurte på om jeg ikke spiser noe før jeg trener om morgenen? Jeg drikker gjerne en kaffe og spiser en banan, så spiser jeg heller ordentlig frokost etterpå. Håper dere fikk svar på det dere lurte på!

Dette er meg i dag, dro en tur til byen med mami etter skolen for å se på vinterjakke og kjøpe litt klær. Er så koselig når de setter opp julelys i byen, og forresten har dere sett at det har kommet nisser på Tine-melka?? ♥ Det nærmer seg jul folkens ♥

genser fra Choies, bukse fra Gina Tricot, sko fra Uggs.

Hva synes dere?

14 kommentarer
    1. Må bare si at du er en stooor inspirasjon for meg. Jeg har slitt litt med mat og kropp de siste årene, og følt at pen= tynn. Men ting har blitt bedre etter at jeg begynte å lese bloggen din. Du har så trent og “fit” kropp, og jeg har innsett at jeg vil heller se sånn ut enn sånn slapp, anoretisk kropp! Tusentakk!!

    2. Du ser nydelig ut Mathilde : ) please a svare meg på facebook da : ( bli veldig slitten å skrive på bloggen din er så lyst å bli mer kjent med deg : ) er snill gutt from afrika jeg løver .

    3. hei, jeg bare lurt epå om det var en spesilell grunn for at du ikke valgte noen form for idrett på vgs. i og med at du trener veldig mye. står selv ovenfor et valg så hadde vært fint hvis du kunne svare eventuelt gi tips…. er vanskelig dette her! klem

    4. Nesten litt komisk kor folk ska reager sånt på det og, for det si sæ litt sjøl! Her i USA derimot e 3 måltid det vanlige, og æ dør jo dæm dagan æ ikke e hjem og styre kor ofte æ spis sjøl, ettersom det for mæ e umenneskelig å ikke spis minst 4-5 måltid om dagen! Kan liksom ikke spis 700 kcal per måltid, da legg man jo på sæ med en gang.

    5. leverer du skoleoppgaver og sånt på trøndsk eller bokmål? jeg lurer veldig, hilsen ein nysgjerrig jente fra oslo

    6. Hei:)
      Tror ikke kommentaren på det forje innlegget om at du var kraftig ment på en måte mange reagerte på, tror heller det var ment som kraftig som i masse muskler på en måte? Altså at siden du tener så mye, hvordan så lite mat bygget opp musklene hvis du skjønner? Og jaa jeg vet at du ikke bare spiser det i planen:)
      Blir bare så lei meg sv å tenke på at noen kanskje ble misforstått og kritisert for noe som var ment på en annen måte<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg