Ny SLK?

Heii! For noen dager siden lastet jeg ned et program som åpnet for netflix på alle verdens språk, altså blant annen amerikansk netflix. På fredagen startet jeg å se Homeland, og på søndagen ble jeg ferdig med sesong 1 hahah…. Det er 12 episoder på 50 min på tre dager, og jeg blir nesten flau av å si det, but it’s the truth. Gjorde ikke så mye annet i helga da med andre ord. Lastet det forresten ned her. Skal innrømme at jeg startet på sesong 2 etter skolen i dag, og at jeg klør etter å fortsette nå. Jeg vet at dette bare er en fase, akkurat nå er jeg bare veldig, ekstremt, super addicted. Husker jeg var akkurat slik med Prison Break også, som etterhvert fikk navnet SLK (social life killer). Er vel flere som vet hvordan det føles?

↑ The Homeland Crib

Hvilke serier er dere hekta på atm?

24 kommentarer

Siste innlegg