perfekte vintersko

Hei! Haha jeg må bare si dere har vært slappe på kommentarfronten i det siste. Det er helt greit, jeg forventer ikke veldig mange kommentarer når jeg poster et innlegg, men litt flere enn to hadde jo vært fint. En smule demotiverende når det virker som ingen egentlig bryr seg om noe av det jeg skriver. Spesielt det med oppskrifter osv har jeg jo fått inntrykk av at dere vil se mer av, så er derfor litt rart med respons fra kun en bloggleser og barry jamil selvfølgelig, han er jo en trofast kommentator haha. Poenget mitt er at jo flinkere dere er til å gi tilbakemelding, jo lettere blir det for meg å blogge om ting dere synes er interessant!

Ja det var denne ukens preken, håper ikke vi trenger flere haha. På fredagen fikk jeg en pakke fra Junkyard med blant annet Uggs ♥ ♥ ♥ Verdens beste skotøy om vinteren. Jeg har et par store, grå fra før av, men de er ikke så veldig fine akkurat. Disse er mye mindre og nettere, dere finner dem HER. Jeg har størrelse 8 som vil si 39, og bruker egentlig 40 i andre sko, så de er store i størrelsen.

//sponset

Hva synes dere?

40 kommentarer
    1. så fine! må faktisk få si at jeg synes du får for lite kommentarer i forhold til det du fortjener! eeelsker bloggen din og har vært fast leser veldig lenge!

    2. åå, nydelig blåfarge! Er så usikker på om jeg vil ha høye eller lave uggs, men nå fikk jeg helt klart lyst på lave!

    3. Hahaha han deg barri jail eller hva han het er morsom, har sett han her ofte før 😛 vet du hvem det er, om det er noen av vennene dine som tuller eller noe? 😀

    4. Hahhahahah hvem er egentlig han Barry Jamil? flirer like mye hver gang han kommenterer nå ahhahah! men eelsket bildene! hvor er kjolen fra?;)

    5. Du ser så søt ut Mathilde : ) elsker bloggen din hverdag : ) elsker deg å peace and love fra Elverum : ) <3 ha en fin kveld videre : )

    6. Fine!
      Savner flere outfit innlegg, og du var alltid så flink å ha “photoshoot” med deg selv før og redigere bildene sånn fint! Hverdagsinnlegg og oppskrifter er kjekt det og da, men gøy med litt outfits og sånn innimellom! Spesielt når du har så fin stil:D

    7. Haha leste faktisk innlegget ditt i går og klarte ikke å fatte hvorfor du ikke hadde fått en eneste kommentar.. Trodde kanskje du hadde satt på godkjenning eller noe. Skal være ærlig å innrømme at jeg er veldig slapp med å kommentere på blogger selv, men det betyr ikke at jeg ikke synes det du skriver er interessant asså! Er innom bloggen din sånn ca. 2-3 ganger i løpet av dagen, og blir like glad hver gang det er et nytt innlegg! 🙂

    8. Du er en utrolig flink jenta å takk å tenke litt på meg da : ) ha en fin kveld videre : ) <3 elsker deg : )

    9. Enig i at uggs er veldig deilig om vinteren. Synd det blir slik at uggs er så mainstream at det føles feil å bruke det.. Men jeg bruker det uansett jeg da 😉 forresten veldig fine sokker! Kjempesøte 🙂

    10. Mener dette kun som kontruktiv kritikk, så unnskyld hvis du tar det som hat, for det er det ikke ment som! Digger deg Mathilde, men grunnen til at folk ikke kommenterer lengre er fordi du kun har mat og sånne kjedelige innlegg. Jeg savner outfit, finere bilder, ikke bare bilder av noen havrepannekaker og vennene dine på sofaen liksom. Savner de morsomme og sykt brae videoene dine som jeg kunne se på replay opptil 4 ganger liksom. Føler at bloggen din har blitt litt kvantitet framfor kvalitet.

    11. du har så sjuuukt langt fint hår. du må blogge om hvordan du steller og pleier håret synes jeg:)

    12. leser bloggen din nesten hver dag (digger den), men innrømmer at jeg er slapp på å kommentere! Blir alltid så inspirert av alle de gode matoppskriftene dine 😀 kan du legge ut oppskriften til brødene og pannekakene snart? elsker bloggen din, du er veldig flink!

    13. Bare litt kjipt at du ikke legger ut så ofte innlegg. Kunne tenkt meg treningsvideo, sminke, hår eller noe slikt. Skjønnhetstips etc.

    14. hahha, er litt ironisk at uggs i utgangspunktet er ment til å være tøfler! Men det funker, det gjør det absolutt!

    15. ganske utakknemlig å kreve at folk skal kommentere.. du får tross alt betalt for at vi leser bloggen din!

    16. Jeg synes det er veldig gøy å lese oppskrifter! Hadde vært gøy om du tok bilder av styrkeøvelser, eller skriver hva slags øvelser, reps osv. og kanskje forskjellige intervalltyper?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg