heia grønt team

God morgen! I går kveld slappet jeg bare av hjemme med familien. Pappa kom hjem fra fasan-jakt i England og vi spiste et festmåltid av sushi. Jeg vurderte om jeg skulle begynne å se Homeland eller Scandal, og endte opp med å liksom skulle prøve første episode av begge og se hvilken som var mest spennende, men seff ble jeg jo stuck på den jeg så først, som var Homeland. Jaja så utålmodig og rastløs som jeg er så er jeg nok hekta på begge to før jeg vet ordet av det.

Uansett, nåå er jeg egentlig på vei ut døra. Roadtrip til Levanger står for tur. Skal spille håndballkamp der, så heia grønt team sant? hjerte ♥

Vi blogges senere! Ha en fin dag ♥

5 kommentarer
    1. Masse lykke til på kamp! Lurer på om du kunne ha laget et innlegg om “standard” glutenfri mat om jeg kan kalle det det, haha? Tenker liksom om tips til ulike brød/knekkebrød, pizzadeig, mel osv om du skjønner? 🙂 Jeg spiser ikke gluten, men synes det er vanskelig å finne produkter som smaker godt og i tillegg ikke er så usunne?

    2. vet du hva, du er kjempepen.. Men den headeren din er så stygg… jeg har sett mange mange MANGE MYYE finere bilder av deg, kan du plis skaffe deg ny.. håret ser jo ut som du har bleket det på toppen, og er oransje nederst.. og ser ikke ut som du har sminket deg.. ville bare anbefalt deg en ny 🙂 for jeg liker ikke den du har, og dette tenker jeg hver gang jeg trykker innpå bloggen din.

    3. Lurte på om du kunne lage et innlegg om en typisk dag i forhold til mat for deg? Og også hva slags mat som er best før en håndballkamp? Og hva som er best etter/før trening generelt? Takk på forhånd ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg