dagen i dag

Hei! I dag hadde jeg jo fri, men likevel sto jeg opp klokka ni for å få mest mulig utav dagen. Jeg startet dagen med å lage meg en herlig pannekakefrokost. Jeg kan legge ut en oppdatert oppskrift på sunne pannekaker snart!

Etter frokosten dro jeg og Anna på 3t og trente tjue minutter cardio (fort gange i oppoverbakke) og shoulders.

Klokka ett kom jeg hjem fra trening til nystekte mimmibrød ♥ ♥ ♥ Mimmi baker de beste brødene i verden, jeg må få oppskriften så jeg kan gi den videre til dere. Jeg fryser forresten ned tre av brødene haha, spiser ikke fire på en gang liksom.

Jeg satt meg da ned med brødskive med servelat (seriøst undervurdert, anbefaler alle å kjøpe seg en servelat) og lekser jeeeii.

Etter en stund gikk jeg tur med hunden. Skikkelig spennende tur. Det var fullmåne, så jeg tok bilde av den. I et sekund trodde jeg den var kjempestor og fin, så oppdaget jeg at det jeg trodde var månen, bare var en lyktestolpe, og at den ekte månen var bitteliten i forhold. Jeg lo litt for meg selv før jeg ble klein og dro hjem.


Da jeg kom hjem var Katrine der, og jeg og Pernille hadde laget middag så det var koselig med besøk. Vi spiste noe så spennende som kjøttdeig og spagghetti. Nam nam. Nå står kat på kjøkkenet og baker sunne boller til oss. Senere i kveld skal jeg på håndballtrening, men først skal det smake godt med boller! Vi blogges babes

Hvordan har dagen deres vært?

13 kommentarer
    1. åååå elsker slike innlegg !!!! men savner et innlegg om hva du gjør på 3t, alt i fra oppvarming når du trener, hva du spiser før og etter trening, hvilke dager du trener mage, rygg osv…

    2. Kunne du ike ha laget et innelgg om dine treningsdager, altså hva du gjør de dagene du trener, hvilke øvelser, antall rep og set osv..
      kanskje laget en film, en dag på 3t, eller noe

    3. Vil gjerne ha oppskrift på brødet da jeg nettopp har begynt med glutenfritt kosthold og det brødet jeg lagde smakte ikke godt. Vil også gjerne ha oppskrift på pannekakene 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg