delayed halloweenparty

Hei god morgen, klokka tre! I går var jeg jo på halloweenparty med mine kjære venner, og det ble tidenes morsomste kveld. Elsker å kle meg ut, og mange av dere skjønte jo også va jeg skulle forestille. Dere konkluderte vel med tysk-October-fest-dame. Jeg hadde egentlig hvite strømper og blå sløyfer, som hørte med kostymet, men hooly shiit jeg klarte seff å rote det bort i mitt eget hus. Jeg hadde det på meg kvelden før, og likevel klarer jeg det!! Dette fant jeg jo ut kort tid før vi skulle dra, så jeg klippet opp en rød 17-mai strømpebukse og lagde strømper og sløyfer av den. Når jeg en vakker dag finner dem, skal jeg drepe dem. Rive dem fra hverandre med et smil om munnen <3 hjertee

noen bilder fra kvelden
Hva gjorde dere i går kveld?

11 kommentarer
    1. hun tvillingen som er sammen med tobias, har han en lillebror som heter birk? møtte dem i syden for 4 år siden,haha

    2. Jeg elsker bloggen din Mathilde : ) <3 elsker deg so much : ) ha en fin søndag videre ses i morgen : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg