operasjon dagsverk

Tjoheii kjære lesere! I dag hadde vi OD-dag, operasjon dagsverk altså. Så jeg startet dagen med tidlig trening på 3T Rosten før jobb. Jeg tok ett sett med 20/10 intervaller og trente armer og rygg. Etter det kom Katrine, og vi spiste frokost der. Vi jobber jo sammen på 3T til vanlig, så vi tok den enkle veien og tilbragte dagen der som en ordinær jobbdag.

Bildet over var frokost, og bildet under var lunsj. Nam nam

I nuet sitter jeg faktisk i badekaret og blogger haha, dunno if dats normal. Ettersom jeg trente i morges og ikke har noen spesielle skolegreier jeg må gjøre, så vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Så da ender jeg opp i badekaret da, men hva er vel bedre enn deet. Har dere forresten noen netflix-filmer å anbefale? Gjerne en koselig film hehe ♥ ♥ ♥ Har tilogmed ordnet filmsnacks, trenger bare litt hjelp fra dere for å få kvelden komplett. Så da bare venter jeg spent på filmtips her :):)

19 kommentarer
    1. Hvis du vil se en serie anbefaler jeg Lilyhammer, sesong 1 og 2 ligger på netflix. Det er bare 8 episoder i en sesong så går skikkelig fort og se igjennom om man har tid! Sesong 3 ligger ute på nrk nett-tv 🙂 Om du ikke har sett den da!

    2. Barry stop polluting the comments with your tripe. You are pathetic the way in which you go on. Yes she is attractive and yes you have the hots for her, but saying you love someone over the internet isn’t going to make it happen. If you were that in love you would see her in person. You really get my back up!

    3. Det er ikke akkurat en film, men en serie som jeg synes er bra er Ugly betty. Det er litt kjedelig i starten men blir mye bedre når du har kommet deg lengre ut i sesongen. Ellers ser jeg ikke så mye på filmer men kanskje we’re the millers, You again og Hot chick (har ikke sett den, men den ser morsom ut )
      Ha en fin fredag♥

    4. Du er en kjempe flink jenta <3 elsker deg å bloggen din : ) always you Mathilde <3 ha en kveld så lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg