min favoritt: daddelshake

Hei! Da er det endelig helg igjen, og jeg tenkte å komme med et lite kosetips til dere. Min alltime favourite, hverdag som helg, er daddelshake ♥ ♥ ♥ Det er så enkelt og så godt! Den består av kun tre ingredienser; frosset banan, melk og ferske dadler. Skrell en banan, skjær den i skiver og legg det i fryseren. Jeg bruker alltid å ha litt frosset banan i fryseren, always be prepared. Jeg anbefaler å legge den i fryseren kvelden før dere skal lage shaken. Så putter du banan og melk (slik at det dekker bananene + litt mer) og blander sammen i en blender til det blir en milkshake-konsistens. Så tar du ut steinene i dadlene og tar dem oppi. Jeg bruker som regel 5-7 stk, litt forskjellig, dere må bare smake dere fram.

Jeg vet det høres litt sketchy ut med dadler. Jeg assosierer det med svisker osv, men seriøst dere må bare prøve denne! Det er ikke noen spesiell smak på dadlene når du blander det med andre ting, det gir bare en utrolig søt og god smak.

Jeg lagde det senest til frokost i morrest, naam god start på dagen!

Gi meg gjerne tilbakemelding ♥

6 kommentarer
    1. Har dere en gruppechat eller gruppe nyg på Facebook? Eller begge deler? Isåfall hva syntes dere funker best

    2. Herreguuuud så godt! Har heilt dilla på dadler, så denne var midt i blinken 😀 Eg brukte kokosmelk og det var veldig godt! Takk for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg