spørsmål og svar – hyttetur

Hei! I dag har jeg ikke gjort annet enn å trene på 3T med Johanna og Anna. Både i går og i dag startet vi med 30 min cardio (gå i oppoverbakke på tredemølla), i går hadde jeg legday + arms, og i dag hadde vi chestday, altså bryst på norsk da haha. I kveld har vi nygkveld, har masse å snakke om og diskutere angående sydentur til neste år osv. Blir vel koselig. Dere hadde noen spørsmål fra hytteturen vår forrige helg, så jeg kan jo bare svare på dem nå.

Hvor i åre ligger hytta?

Den ligger rett ovenfor sentrum, tar noen minutter å gå. Tok ofte taxi hjem likevel da haha, den ellers så spreke gjengen.

Tar dere alltid tog dit?

Ja altså det blir jo sikkert siste året med tog dette da. Neste år kjører jo forhåpentligvis de fleste bil.

Hvem sin hytte er det dere pleier å være på?

Nå var vi jo på min i Åre, men ellers er det litt forskjellig. Blant annet Johanna sin på Hvaler og Katrine sin på Fosen.


Var alle i nyg med?

Nei Thea, Martine og Maja kunne ikke være med :(( next time ♥

Hvor mange er dere i nyg?

12 glade piker

Var du på hytta med Erica? dere begge skrev et innlegg om hyttetur i åre samme dag, så bare lurte!

Nei de var på en hytte ikke så langt unna, så vi var ikke på samme hyttetur nei 🙂

Hvordan gjør dere det økonomisk på hytteturene? hvordan fordeler dere betalingen liksom, og blir det ikke dyrt?

Det er det mange som har lurt på. Til vanlig drar vi sammen i butikken og plukker alt vi skal ha sammen, så ber vi dem i kassen dele det på 10 eller hvor mange vi måtte være, så alle får betale samme andel av summen. Men på Ica i Åre gjorde de ikke slik, så vi fikk et slag i trynet da vi sto der med den fullstappa handlevogna og butikken stengte hahaha. Så jeg betalte hele greia, så overførte de bare beløpet etterpå. Vi har også prøvd sånn “Hanna tar agurken og osten og Thea tar kyllingen”-ish, men da blir det jo helt feil. Og etter vi har betalt fellesmaten, går vi inn igjen og kjøper det vil ha for oss selv. Shmart.


Når står dere opp? Og hva finner dere på de dagene dere er der?:-)

De første våkner vel rundt 10 også spiser hele gjengen frokost sammen klokka 11. Først slapper vi gjerne av med godteri og spill en stund, før vi eventuelt ordner oss og tar turen til sentrum. Jeg elsker å slappe av med spill, film, godteri og snakking, så jeg kan godt gjøre det hele dagen. Ellers så går vi tur eller trener, litt forskjellig hva vi finner på egentlig.

Drikker dere på hytta?

Hvis redbull zero calories, redbull zero sugar, coca cola life, coca cola zero og smoothie telles, så ja.

Hvor mange soverom har dere siden dere var så mange?

Det er fem sengeplasser på det ene soverommet, i leiligheten er det to dobbeltsenger, en på soverommet og en sofaseng i stua og oppe er det en dobbeltseng.

Går alle jentene godt overens med foreldrene dine og søstera di?

Ja de var der ikke samtidig som oss da, men de går veldig godt overens ja.

Kan du legge ut video fra turen?

Ja har faktisk satt sammen noe, så den kommer iløpet av morgendagen tror jeg.

Noen som gleder seii? :))

16 kommentarer
    1. Hvem består egentlig “NYG” av? Føler alltid det er noen faste jenter med, også er det alltid 4/5 ulike jenter med fra gang til gang ?

    2. Hytteturer er alltid så koselig! Et lite tips til det med betaling osv. Når jeg drar på hyttetur med mine venner pleier vi alle å betale inn en felles sum i en konvolutt som for eksempel 200-400 kr. hver, alt ettersom hvor lenge vi skal være osv. Så betaler vi alt av felles mat og drikke fra den konvolutten, så slipper det så bli stress med hvem som skylder hva, eller å få kassereren til å dele opp beløpet og må ta betalt 10 ganger, som tar syk lang tid haha. Og hvis det er noe igjen sparer vi det bare til neste tur eller deler det på alle, så alle sammen får tilbake det de skal. Kun et lite tips 🙂 Ha en super fin uke!

    3. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!
      Beklager for at jeg kanskje virker litt rar..? Men det har seg slik at jeg har vært sterk motstander av alkohol i alle mine atten år, men denne helgen bestemte jeg meg endelig for å prøve.. Jeg har vel egentlig litt fylleangst, for jeg husker ikke så mye. Men det er ikke meningen å skrive om dette i DITT kommentarfelt, er bare det at jeg blir så fort revet med, men jeg har skrevet et helt eget innlegg om helgen på bloggen min da 🙂
      Jeg håper at du har hatt en kjempe fin start på denne uken, og at du koser deg i massevis! Kleem <3

    4. Skal til Trondheim om ikke så lenge, og lurte på hvilke klesbutikker og restauranter som er verdt et besøk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg