bye bye scooter

Hei! Våknet nettopp opp fra en liten nap, klarer ikke holde meg våken når jeg ufrivillig skrur på nattalista på spotify. Men det har ikke noe å si, for jeg har iiingenting viktig jeg skulle gjort før ferien. I morgen har jeg frii, og da er det bare to små dager igjen før jeg tar toget til Åre med nyg og nyter høstferien, som vi gjør hvert år på denne tiden. Gleder meg ♥ ♥ ♥ Og hvem vet, kanskje jeg klarer å sette sammen en liten video etter turen.

Er det forresten flere enn meg som har merket hvor sykt kaldt det er ute?? Kanskje det bare er i Trondheim, for holy shit her er det kaldt. Angret meg i sekundet jeg satte meg på scooteren i morrest og var redd for at jeg hadde frosset fast i setet når jeg kom frem. Fortsetter jeg i dette sporet ender jeg vel opp med blærekatar in no time. Vil ikke legge bort scooteren da :((

Genser fra Falke kjøpt i en liten butikk i Champery i Sveits, jakke fra Colmar og skjerf fra Exclusive

6 kommentarer
    1. Hvordan har du fikset med polaroid-bildet? har du sånn kamera eller har du fikset det på en annen måte? veldig fint bilde forresten!
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg