rabattkode

Hei! I helga har jeg spilt en del håndballkamper, noe som kjennes på kroppen. Spilte den siste nå, for damelaget til Heimdal, mot Klæbu, som ble uavgjort. Jeg sitter igjen med en knallblå, stor og sjarmerende leppe som kom fra en albue rett i trynet. Men over til noe annet, jeg fikk almanakken min i posten her om dagen. Og for dere som ikke hadde flaks nok til å stikke av med en på konkurransen min, gir jeg dere nå en rabattkode på personligalmanakk.com ! Koden er D-DFBC-YRIY og den gir 10% på alle produkter på nettsiden. Her kan dere se hvordan min ser ut:

Nå kom akkurat Katrine, Anna og Maja inn døra, så da blir det atter en kosesøndag med film og healthy waffles ♥♥

Hva har dere gjort i helga?

8 kommentarer
    1. dette er typisk min flaks hahah. Bestilte meg en personlig almanakk derfra for 5 minutt siden, også leser jeg innlegget ditt nå

    2. Hvor har du kjøpt genseren i headeren? Sykt fin!! Håper du kan ta med dette svaret i ukens spørsmål 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg