mangel på retningssans

Hei og god fredagskveld dere! Startet dagen i dag rett på med orientering i gymmen i førstetimen. Og er det en ting jeg absolutt ikke behersker så er det å orientere seg med kart. Jeg har over hode ikke retningssans. Det positive med det er at jeg lærer noe nytt om min egen hjemby hver dag. Er ikke så altfor lenge siden jeg lærte meg veien fra Trondheim Torg til Mercur senteret på egen hånd, og for dere som bor i Trondheim så skjønner dere tegninga. Det negative derimot er jo at i slike tilfeller som dagens gymtime, så sliter jeg fælt.

Vi sluttet på skolen halv tolv, og jeg og Kat dro rett til 3T for å jobbe på lageret noen timer. Haha dere ser det er en del jobb som må gjøres ↓

Og etter det dro jeg hjem og spiste min typiske før-håndballkamp-rett, altså grovbrød med sild og laks + et egg, og så litt Kardashian, før jeg dro for å spille kamp. (Som til tross for at jeg spiste supermaten min, ikke gikk så veldig bra heh.. fucc) Nå drar jeg på tacokveld med noen venner fra klassen ♥

Hvordan har dagen deres vært?

11 kommentarer
    1. Hei! Hva heter det glutenfrie brødet du spiser? Sliter med glutenallergi selv, og vil gjerne ha noen tips på nye brødsorter. Har blitt litt lei av de som jeg spiser og er åpen for noe nytt! Veldig fin blogg !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg